Aspera
E-commerce

E-commerce řešení včetně napojení na CRM systém NAVISION s komunikací v reálném čase.

Projekt Aspera

Zadání nebylo jednoduché

Aspera nás oslovila s vytvoření nového e-shopu. Hlavními požadavky byly komunikace v reálném čase, nástroje pro nakupování elektroinstalačních firem a nový design.

Projekt si prošel důkladnou analýzou trhu včetně UX analýzy, PPC analýzy i vývojové analýzy. Na jejich základě je e-shop nezávislý na CRM systému Aspery. Design a UX byl konzultován s Janem Kvasničkou a PPC kampaně tvoří dnes základ prodeje. Kompletně celé vyhodnocení je sledováno analytickým nástrojem Kibana, který je nedílnou součástí e-shopu.

Aplikace na míru

kibana Kibana

analyzy Analýzy

“QOP předčil všechna moje očekávání. Vše klaplo od návrhu až po vývoj. I díky tomu jsme QOPu svěřili marketingovou strategii e-shopu. Navíc všechna důležitá data vidím v analytickém nástroji.”

avatar

Ing. František Kaska majitel
Fotka projektu Aspera

Systém neustále rozvíjíme

Protože je tento obor velmi široký, z nasbíraných dat upravujeme e-shop tak, aby byl co nejpřívětivější pro zákazníky. Jedním z výstupů byly třeba šablony pro elektroinstalační firmy, které často nakupují ty samé výrobky opakovaně. Firma si tudíž může šablonu vytvořit a jen upravovat počty, případně jen mazat nebo přidávat výrobky v košíku.

Obrázek počítače mac Dáme život i Vašemu projektu